יום האב מתקרב ואתם מחפשים את המתנה המושלמת לאבא שלכם. זה יכול להיות גם כמובן יום הולדת או קבלה לעבודה חדשה.. בין אם אבא שלכם הוא שחקן גולף, חובב סרטים או הרפתקן, יש כמה רעיונות מגניבים בכל מה שקשור ל-מתנה לאבא.

מה תחומי העניין שלו?

הכי חשוב כמובן להתאים את המתנה לתחומי העניין של אביכם היקר.. האם הוא אוהב כדורגל? אולי כדאי להביא לו חולצה מקורית של מועדון הכדורגל שהוא אוהב.. כמו למשל ברצלונה, או ריאל מדריד, כמובן תלוי במה שהוא אוהב.

האם הוא בקטע של כלי עבודה? בקטע של DIY? למה לא לקנות לו איזה ערכת כלים חמודה.. שתהיה מאוד שימושית עבורו.

רעיונות לתכשיטים ושעונים לאבות יום לגברים

שעוני גברים הופכים פופולריים יותר ויותר כאביזר אופנה. שעונים הם פריט אופנתי ומלא סטייל שמבטא את הסגנון ואת הייחודיות של מי שעונד אותו.

לכן קנייה של שעון לגברים יכול להיות אופציה ממש טובה בתור מתנה. עוד מתנה שיכולה להיות נפלאה היא שרשרת שתסמן את האהבה שלכם כלפי אביכם. אבל לדעתנו לשעון יד יש את המשמעות הכי גדולה מבחינת מתנה לגבר או מתנה לאבא בכללי.

מצית מתנה

מתנה שיכולה להיות ממש מגניבה היא לקנות לאבא שלכם מצית של זיפו. לא רק שמדובר במותג מציתים שהוא אגדי, גם יש כל מיני עיצובים שיכולים להתאים עבורו, וזה רלוונטי במיוחד אם הוא מעשן, אבל גם אם הוא לא מעשן, מצית של זיפו יכולה להיות מתנה נפלאה.

למשל, אם הוא בקטע של צבא, יש מצתי זיפו בקטגוריה של חיילות צה”ל, או יחידות צה”ל השונות. בנוסף, אם הוא בעניין של מוזיקה יש מציתים של זיפו בקטגוריות של מוזיקאים מפורסמים. הוא אוהב את לד זפלין? הוא בטוח ישמח לקבל מצית איכותית, גדולה ומרשימה של הלהקה האהובה עליו – לד זפלין.

בנוסף, כל המציתים של זיפו מגיעים עם אחריות לכל החיים ומארזים איכותיים, ככה שזה בפני עצמו מאוד מרשים וגם משמש כחלק מגניב מהמתנה.

אז תחשבו קצת ותבחרו לאבא שלכם את המתנה הטובה ביותר עבורו.. ואנחנו מאחלים לו מזל טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *