כולנו יודעים שאנחנו צריכים לקנות דברים ומוצרים מסוימים כשאנחנו הופכים להורים. קניית חיתולים ומגבונים, צעצועים ועגלות זה דיי קל, אבל למצוא את הרכב המתאים? זה יכול להיות יותר מסובך ממה שאתם חושבים. שאתם קונים את המכונית הראשונה שלכם כהורים, הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת מכונית למשפחה שלכם.

יעילות צריכת הדלק

ראשית, יעילות צריכת הדלק. כל אגורה נחשבת בימים אלה, במיוחד כשמחירי הבנזין מזנקים משנה לשנה. לכן שימו לב שאתם קונים רכב חסכוני שלא יקרע לכם את הכיס. ואם בכיס עסקינן, אז חשוב לדעת כשאתם מתכוונים לקנות רכב חדש, זה שאם אתם שוקלים רכב משומש או חדש, אז כדאי לכם לקנות רכב חדש, בגלל שאתם מקבלים אחריות שיכולה לחסוך לכם המון כסף, לעומת במצב שאתם קונים רכב משומש ואז מתגלות בעיות, ואתם מוצאים את עצמכם מוציאים בוכטות של כסף במוסך.

גודל המשפחה, או, כמות הנוסעים שאתם הולכים להסיע

דבר נוסף שתרצו לקחת בחשבון הוא כמה נוסעים אתם מתכוונים להסיע. אם אתם הורים חדשים, עם ילד אחד, או שניים, מספיקה לכם מכונית סטנדרטית עם ארבע דלתות. אך, משפחות גדולות יותר, אפילו עם 3 ילדים, ירצו רכב מרווח וגדול יותר, אפילו כאלו רכבים שיש בהם 7 מקומות ישיבה. זה יכול ממש להקל עליכם את ההתנהלות וההסעה של המשפחה שלכם, ויש רכבי 7 מקומות שמותאמים במיוחד למשפחות מרובות ילדים או פשוט משפחות שצריכות הרבה מקום כי הם לוקחים איתם המון דברים. לא סתם רכבי 7 מושבים הם פופולריים אצל משפחות דתיות מרובות ילדים

בטיחות הרכב

אם בטיחות היא אחד הדברים שהיא מדאיגים אתכם (בצדק), אז אולי כדאי לשקול לקנות רכב שטח או מיניוואן. שני סוגי הרכב הללו מציעים תכונות בטיחות מוגברות שיעניקו לכם שקט נפשי כשאתם נוהגים עם המשפחה היקרה שלכם.

תקציב

כשהכל נאמר ונעשה, המכונית הטובה ביותר למשפחה היא כזו שתתאים לתקציב שלכם. אל תטעו לחשוב שקניית רכבי יוקרה תגרום לילדים שלכם להיות מאושרים יותר או בטוחים יותר, כי לעתים קרובות זה פשוט לא נכון. יותר חשוב למצוא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם, ואם קשה לכם להרשות, אתם תמיד יכולים לשקול קניית רכב בתשלומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *