בישראל, יותר ממקומות אחרים בעולם, אנחנו אוהבים לחגוג ולחגוג הרבה.

אחת הסיבות היא לכך היא שיש לנו המון חגים, ואיך אומרים – עם ישראל צריך להיות בשמחה תמיד.

בגלל ריבוי החגים והאירועים שעובר הישראלי המצוי מיום היוולדו – ברית מילה, בר מצווה, חתונה וכו, עולם הפקות האירועים בארץ פורה מאוד, ואיתו גם כל מה שמסביב.

בנוסף, בישראל המגזר העסקי הוא פורה במיוחד, וגם במגזר העסקי יש נטייה לעשות אירועים עסקיים מדי פעם שדורשים ראש הפקתי ועיצובי מהרבה חברות בתחום.

אחת מהחברות האלו היא חברות של בלונים לאירועים שעובדות יותר ויותר בשנים האחרונות על מנת לספק תפאורה עיצובית שמחה וצבעונית במיוחד לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים.

מה מיוחד בבלונים?

לבלונים יש הרבה יתרונות על פריטי תפאורה אחרים, הם גמישים, צבעוניים ובאים בצורות ובגדלים שונים שהופכים אותם לרלוונטיים כמעט לכל סוג אירוע.

על זה תוסיפו את המוניטין רב השנים של בלונים כפריט משמח וחגיגתי במיוחד, מוניטין שקיים בתודעה האנושית מסביב לעולם.

אבל אם פעם בלונים נחשבו פריט שהוא נחשב “ילדותי”, לא שזה רע, היום בלונים מספקים גם חוויה עיצובית לאירועים יוקרתיים מאוד כמו תצוגות אופנה, אירועים עסקיים, ועוד,

וזאת בעקבות יכולות העיצוב עם בלונים שהפכו ליותר ויותר מתוחכמות עם השנים.

סידור בלונים
סידור בלונים

דוגמא לעיצוב פופולרי – שער בלונים

אחת הדוגמאות לכך היא יצירת שער בלונים ענק שיכול להיות מהונדס בצורה מרשימה במיוחד.

חברות בלונים המתמחות בכך יכולות להקים לכם באירוע שער בלונים כזה שמבוסס על אופי האירוע שלכם ויגרום לכל מי שנכנס דרך השער לחייך להיכנס לאווירה של הכנס, או של החגיגה.

שער בלונים זה רק דוגמה אחת מיני רבות, שאותה אנחנו מציינים בגלל שהיא פופולרית במיוחד.

האם אפשר לעצב לבד עם בלונים?

כמובן שאתם יכולים לעצב לבד עם בלונים! ולא מעט ישראלים בוחרים בדרך הזו.

אם כי, לחברות בלונים לאירועים שמקצועיות בתחום יש את כל הכלים, הידע והניסיון לעצב לכם את האירוע בצורה הרבה יותר מרשימה ממה שאתם כנראה יכולים לעשות, כאשר גם לא מדובר בעלויות גבוהות מדי, ביחס לשיטות תפאורה אחרות.

בנוסף, לחברות סידור בלונים יש מומחיות בכל מה שנוגע לבחירת הבלונים המתאימים, בהתבסס על אופי האירוע ועל סביבת האירוע – למשל, אירועים שמתרחשים בחוץ דורשים ציוד בלונים אחר מאירועים שמתרחשים בפנים, וכו’.

לכן אנו ממליצים לכם לפנות לבעל מקצוע בתחום על מנת להפוך את האירוע שלכם לאחד כזה שלא יישכח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *