המיטה הזוגית היא אחד הרהיטים החשובים ביותר בבית, ברמה מסוימת היא בית בתוך הבית, והמקום שאתם מבלים זמן רב כל יום. גם אם אתם מחפשים מיטה זוגית במבצע, אלו הדברים החשובים שכדאי שתבדקו כאשר אתם מתעניינים ברכישת מיטה זוגית:

גודל מיטה זוגית

דעו מהו גודל חדר השינה, וכמה מקום אתם מעוניינים להקדיש למיטה. דעו גם מה הגדול הנדרש לכם כזוג – האם אתם צריכים מיטה מרווחת, שתתפוס מקום גדול בחדר, או מתאימה לכם מיטה קטנה ונוחה, שתשאיר את החדר מרווח ונעים? תמדדו במדויק, ותחסכו לכם כאבי ראש בקנייה עצמה, ואם צריך – אפילו תזמינו מיטה בהזמנה מיוחדת שמותאמת בדיוק לגודל שאתם צריכים.

מיטה זוגית
מיטה זוגית

עיצוב

קחו בחשבון את העיצוב הכללי של החדר שאתם מתכננים. בחרו מיטה שתשרת את הקו העיצובי של החדר ותוסיף לו. כיום לא חסר אפשרויות מגוונות למיטה זוגית בסגנונות ובעיצובים שונים. קחו בחשבון את החדר כולו ומהו העיצוב שיתאים לכם ביותר.

מחיר

כמו תמיד, למחיר יש חשיבות גדולה, דעו מה התקציב שיש לכם, ותכננו בהתאם. מומלץ לעקוב אחר החנויות על מנת לתפוס את זמני החלפות הקולקציה, אז תוכלו למצוא מיטה זוגית במבצע,  בקלי קלות, ולחסוך לעצמכם סכומי כסף משמעותיים.

מיטה יהודית

לזוגות דתיים שומרי הלכה חשוב לקנות מיטה יהודית שניתן להפריד בה את הבסיס. אם זהו קריטריון שחשוב לכם, וודאו בקנייה שהיא אכן כזו ומסוגלת להיפרד לשתי מיטות, בבסיס עצמו, ולא רק במזרון.

מיטות
מיטות

בסיס מתכוון

במיטות רבות כיום ישנו בסיס מתכון שניתן להזיז בצורה גמישה – להרים את הראש או את החלק התחתון. זו פונקציה מצוינת שמאפשרת שימוש נוח לצרכים שונים – לקריאה, צפייה בטלוויזיה, שינה עם ראש מורם, או בהתאם לצרכים אורתופדיים שונים. בסיס מתכוון מעלה את המחיר בצורה משמעותית, אז חשבו האם זהו משהו שמתאים לכם.

שטחי אחסון

מיטות רבות מגיעות עם שטחי אחסון מתחת לבסיס, זהו שטח אחסון מצוין, שבדרך כלל לא מנוצל. שטחי אחסון הם פתרון מצויין שעוזר להקל את העומס על החדר, וליצור תחושת מרווח בחדר עצמו.

מזרן

המזרן הוא החלק החשוב ביותר במיטה- אחרי הכול, עליו תישנו כל לילה. בדקו את המזרן היטב לפני הרכישה, וודאו שהוא נוח לכם ומתאים לכם – בגודל, במרקם, בקשיחות, ובאיכות שלו. מזרן איכותי הוא מרכיב חשוב בשינה איכותית, ושינה איכותית היא מרכיב חשוב בחיים טובים, אז זה בהחלט לא מקום לחסוך בו ללא סיבה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *