כל אמא מכירה את הרגע הזה, של לבחור תיק החתלה עבור התינוק החדש. תיק החתלה הוא מוצר פרקטי וחשוב במיוחד – הוא מאפשר לנו, האמהות (וגם האבות), לקחת את כל הדברים החשובים איתנו בתיק נוח שבנוי בצורה כזו שנוח לשים בו כל מה שצריך בשביל לדאוג לתינוק הקטנטני שלנו כשאנחנו יוצאים מהבית.

אחד היתרונות הבולטים של תיק החתלה הוא האפשרות לחבר אותו בצורה נוחה לעגלה, ומכאן לא מעט אנשים קוראים לתיק הזה תיק עגלה.

איזה תיק החתלה לבחור?

השוק מוצף בסוגים שונים של תיקי החתלה. בעקרון יש כמה סוגים. הסוגים הזולים ביותר הם תיקי החתלה גנריים שמיוצרים במזרח ובעצם עושים את העבודה.

החסרונות שלהם הם שהבד הוא לא באיכות הטובה ביותר וכך גם שאר איכות החומרים, וזה גם מורגש כשמתעסקים עם התיק וגם עם הזמן הבלאי הוא גבוה.

התיקים השניים הם תיקי המותגים הגדולים, שהם באיכות גבוהה בהרבה. החיסרון הוא מחירם הגבוה.
הסוג השלישי הוא תיקי החתלה מעוצבים, של מעצבות תיקים.

אלו התיקים באיכות הטובה ביותר (לרוב), שעשויים מבדים איכותיים מאוד והנדסת אנוש מעולה. על תיקים אלו אנו ממליצים במיוחד, לא רק בגלל איכותם הגבוהה אלא גם בגלל שהם אופנתיים ומעוצבים, ולכן החלטנו להקדיש להם את המשך הכתבה.

אושר במשפחה
אושר במשפחה

תיק החתלה מעוצב

בדרך כלל תיקי החתלה מעוצבים הם מאת מעצבות תיקים שהן בעצמן ילדו והבינו את החשיבות של תיק החתלה שהוא איכותי ונוח.

לכן אם אתם קונים תיק החתלה ממעצבת תיקים אתם מקבלים מוצר שהושקעה בו מחשבה רבה על ידי מישהי שהיא בעצמה אמא וחשבה על כל פרקט הכי קטן ביחד עם החשיבה היצירתית שלה, מכיוון שהיא בעצמה אמא והיא יודעת מה אמהות צריכות.

יתרון נוסף ברכישת תיק החתלה מאת מעצבת תיקים מקומית, היא שהאיכות הגבוהה תבוא על שכרה. בדרך כלל מדובר על תיקים שמיוצרים בעבודת יד, כך שהתפרים הריצ’רצ’ים ושאר החומרים מהם עשויים התיקים ואופי הבניה שלו, הם ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, אתן יודעות גם לאן לפנות במידה ויש איזשהו בלאי בתיק.

לסיכום

בשורה התחתונה, זה לא משנה איזה תיק החתלה תקני – העיקר שיהיה, כי זה מאוד משפר את ההתנהלות עם התינוק ביומיום.

עם זאת, אנו ממליצים לכן להשקיע בתיק החתלה איכותי מאחד המותגים הגדולים או תיק החתלה מעוצב של מעצבת תיקים, כי לאיכות חומרים ומחשבה יצירתית אין תחליף.

מזל טוב לכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *