החלטתם לאמץ כלב ? יופי ! אין ספק שכלבים מוסיפים המון חן ואהבה לחיים שלנו. למעשה, כלבים מבחינה אבולוציונית והיסטורית הם החברים הכי טובים של האדם, וכבר במשך אלפי שנה שהחברות הזו קורמת עור וגידים עד שהפכה לבלתי נפרדת. כשאתם מגדלים כלב אתם בעצם מבטיחים לעצמכם חבר נאמן שיאהב אתכם תמיד ובתמורה מה שהוא צריך זה אהבה ויחס ממכם, ושתדאגו לצרכים שלו. ועם זאת, טיפול בכלבים הוא דבר מהנה ביותר ומחקרים רבים הוכיחו שגם טוב לבריאות. למה ? אנחנו לא יודעים, אבל סביר להניח שבגלל האהבה הגדולה בין האדם לכלב, הלב מתחזק.

איזה כלב הכי כדאי לי לאמץ?

אז אם החלטתם לאמץ כלב, אתם בטח חושבים לעצמכם – איזה כלב הכי כדאי לי לאמץ? יש כל כך הרבה גזעים, כאשר כל אחד מהגזעים יש לו אופי מסוים. נכון שבסופו של דבר כלב זה כלב, אבל גזעים מסוימים טומנים בתוכם תכונות אופי שמתאימות יותר לאנשים מסוימים ולהפך. בכל מקרה – הקו המנחה הוא לא להתייחס לגזע הכלב, מאחר שכל הכלבים נשמות טובות ובסופו של דבר האופי שלהם נקבע על ידי היחס והטיפול של הבעלים, עם זאת בשביל העניין, אנו רוצים לספר לכם על שני גזעים שבחרנו להרחיב עליהם בכתבה זו.

בולדוג צרפתי – אמיץ וקטן

הבולדוג צרפתי הוא בעל מימדים קטנים מאוד, אך בעל מבנה חסון. המראה שלו הוא קצת עטלפי בגלל אוזניו, ומשעשע בגלל מבנה גופו – ראש גדול וגוף קטן. לבולדוג הצרפתי אין פרווה ארוכה, אלה קצרה, חזקה וחלקה, ואת גופו עוטרים קמטים וכפלים שהם חלק מהחן והיופי של הגזע הזה.

בולדוג צרפתי
בולדוג צרפתי

הבולדוג הצרפתי מתאים למי שמחפש כלב מאושר שאוהב להיות עם הבעלים שלו הרבה. אכן, מילת המפתח פה היא – להיות עם הבעלים, מכיוון שלא רצוי להשאיר בולדוגים צרפתים לבד, לדוגמא בחצר האחורית, כי מדובר בכלב שמחפש את חיבתו וקירבתו של הבעלים הרבה. לסיכום ? כלב קומפקטי, מלא אהבה עם מעט נשירה.

אמסטף – חזק ומלא אהבה

אמסטפים הם כלבים אנרגטיים במיוחד והם מעריפים חיבה ללא

אמסטף
אמסטף

גבולות לבעלים שלהם. לאמסטף מוניטין לא חיובי בעקבות השימוש של הגזע החזק הזה לקרבות כלבים בידי אנשים רעים. עם זאת, האמסטפים הם כלבים מדהימים, אינטליגנטיים, נאמנים ואוהבי משפחה, עם חינוך נכון – הם יכולים להסתדר עם חיות מחמד אחרות ולפתח אופי נוח ונעים. עם זאת, שורת המפתח היא – מתאים מאוד למי שמכיר את הגזע ויודע איך לטפל בו – אם כן, זכיתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *