מגפת הקורונה היא אסון כלכלי שכמותו לא היו שנים רבות. אחוז גדול מאוד של עסקים נפגע בעקבות המגפה, בכל התחומים – תיירות, מסעדנות, תרבות, הפקות ועוד. אם כי הפגיעה התרחשה בעקבות צעדים חשובים שנוצרו על מנת למנוע את התפשטות המגפה, מן הפן הכלכלי לא נחסכה פגיעה, ואנשים רבים מצאו את עצמם בבעיה – שכירים ועצמאים מצאו את עצמם מחוסרי עבודה ועסקים רבים נאלצו לסגור את שעריהם ולהתמודד עם ההשלכות, והחלו להתעניין בשירותי עורך דין לענייני הוצאה לפועל על מנת להתמודד עם העתיד לבוא.

ההכנסות יורדות והחובות עולים

למרות הירידה העצומה בפעילות העסקית של מרבית העסקים בישראל, ההוצאות המשיכו לזרום כמעט כרגיל, בין היתר תשלומי הארנונה, תשלומי המס, תשלומים לספקים, תשלומים לעובדים ועוד. עסקים רבים מצאו את עצמם ללא שקל הכנסה אך עם קשת הוצאות כאילו הרוויחו כרגיל. למרות שהמדינה הכריזה על צעדים של הקלות, אלו לא היוו עזרה גדולה לבעלי העסקים שקרסו תחת הנטל הכלכלי.
הבעיות הגדולות הן בעיקר ההתחייבויות מול ספקים ונותני שירות צד ג’, כמו כן גם תשלומי השכירות, אליהם בעל העסק מחויב.

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

מציאות חדשה במשק הישראלי

המצב יצר מציאות שבה בעלי עסקים נמצאים במצב לא קל. מצד אחד אין הכנסות, מצד שני החובות נשארו בדיוק אותו דבר, והם ממשיכים להצטבר. שרשרת לחצים נוצרת על בעלי העסקים הנדרשים לשלם את חובותיהם אך ללא הכנסות ובעלי עסקים רבים מרגישים מתוסכלים וחסרי תקווה, במיוחד אותם בעלי עסקים שאף פעם לא הכינו תכנית מגירה למצבים כאלו, ושמו כסף בצד. למרות שבדרך כלל עסקים קטנים הם אלו שנפגעים, לא מדובר אך ורק עליהם, אלא גם על עסקים בינוניים וגדולים שחווים את אותה תופעה ומאוימים על ידי תהליכי הוצאה לפועל אם לא יעמדו על הרגליים בקרוב.

עורך דין הוצאה לפועל עבור בעלי העסקים

בעקבות חשש לפתיחת תיקי הוצאה לפועל עתידיים, עסקים רבים מתעניינים בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל, אשר מכיר את החוקים ויודע לספק הגנה מרבית עבור לקוחותיו, בעלי העסקים. בעלי העסקים אינם צריכים להיות בלחץ, מגיעות להם זכויות לא מעטות בעקבות המצב הבלתי רגיל ועליהם לתת לעורך דין לענייני הוצאה לפועל לעשות בשבילהם את העבודה על ידי סקירה של מצב העסק שלהם, ייצוג משפטי והכי חשוב – לתת לבעלי העסקים הדרכה וטיפים איך להתנהל נכון בצורה כלכלית ומשפטית על מנת לא לפגוע בזכויותיהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *