כשעורכים אירוע מיוחד רוצים לייחד אותו לא רק לפי העיצוב שנעשה שם, ולא רק לפי האוכל שמוגש באופן טעים מכל מה שרגילים אליו, אירוע ניתן לעשות מיוחד על ידי בחירה של כמה אטרקציות נפלאות, והתחום הזה של האטרקציות מכיל חידושים לצד דברים שעדיין מוכרים ומושכרים באופן בולט למדי.

אחת מן האטרקציות היא של הפעלת מכונה שמייצרת עשן, ואותה מכונת עשן היא כזו שניתנת לרכישה או להשכרה עבור אירוע שממנה יכול ליהנות כל אחד.

סוגי מכונות עשן

מכונה שמייצרת עשן זו אומנות. הרי תמיד אומרים כי אין עשן ללא אש, אבל הפלא ופלא, עבור מכונה מן הסוג הזה יש עשן ככל שרק רוצים, באופן שמגיע רק עם האפקט הנפלא ולא מעבר. כשרוצים לבצע השכרה או רכישה של מכונת עשן זה חשוב מאוד לבדוק את ההספק של הדגמים הקיימים מכיוון שההספק הוא זה שיביא אל כמות גדולה יותר של עשן שנפלטת למשך של זמן הפעלה ארוך ככל הניתן.

כדאי לבחון את זמן החימום שעדיף שיהיה קצר ככל האפשר, וכן שיהיה מצורף שלט נוח שאיתו יהיה אפשר לכבות ולהדליק את המכשיר הזה מרחוק ללא צורך בהגעה פיזית עד אליו. השלט הוא גם כזה שמאפשר שליטה בכמות העשן, ויש אפילו דגמים שמגיעים עם אפקט דמוי להבה, שיהיה אפקטיבי להיכן שעשן עם הוויזואליות של אש ברקע נדרש.

השימושים של מכונות עשן

אולי זה נשמע כי מכונת עשן היא כזו שבה ניתן לבצע שימוש שהוא אך ורק עבור רגע ריקוד הסלואו בערב של חתונה, אולם השימוש במכונת עשן הוא כזה שנעשה עבור מגוון מאוד רחב של אירועים, החל ממופע של ריקוד שבו רוצים להוסיף את האפקט הזה ועד להצגה שבה רוצים ליצור את האווירה המתאימה על ידי ההוספה הזו של מכונת עשן שפועלת לה אי שם בסתר הרחק מעין הקהל.

התוספת הזו של מראה העשן מתאימה לקטעים שמצולמים בוידיאו או בצילום סטילס וגם עבור קטעי לייב, והשימוש במכונות השונות שקיימות נעשה עבור תחומים רבים בצורה די תדירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *