רמקולים מתחלקים לכמה וכמה סוגים, וזה לא כולל רק את החלוקה לפי מחירים ולפי מותגים פחות או יותר מוכרים, אלא גם את החלוקה לפי סוגים של רמקולים כשיש רמקולים רצפתיים, רמקולים שקועים ורמקולים ניידים אקטיביים או פאסיביים. בעולם שבו מבצעים שימוש ברמקולים בצורה מקצועית, ישנה העדפה לבחירה של רמקולים מוגברים שאיתם ציוד ההגברה הופך להיות הרבה פחות מבחינת כמות אביזרים והרבה יותר מהבחינה של עוצמת וואט שאיתה את הסאונד משמיעים.

מה כולל ציוד הגברה

באופן די כללי ניתן לומר כי ציוד הגברה הוא כזה אשר כולל רמקול שמגיע עם מגבר בנפרד או רמקול שכבר מוגבר וכולל בתוכו את החלק החיוני הזה. לרמקול יש תוספים נוספים כמו מיקרופון שיכול להיות חוטי או אלחוטי ואף סטנד לרמקול עצמו שעליו הוא מונח בשעה של הפעלה.

למה זה חשוב להבין מה כולל השכרת ציוד הגברה? מכיוון שכל תוספת שכזו משפיעה על המחיר הסופי, וכאן העלות יכולה להיות של אלפי שקלים ואפילו של עשרות אלפי שקלים ברגע בו מדובר על רמקולים שעולים לא מעט ומשויכים אל מותג נבחר. יש אנשים שבוחרים לבצע השכרה של ציוד הגברה בשל החישוב הכספי של כסף וזמן, עם עלות גבוהה עבור רכישה של מוצר איכותי לצד העלות והזמן שמושקע עבור תיקון של חלק שנהרס או שנעשה לו בלאי טבעי עם הזמן.

בוחרים את הציוד הנכון

בסופו של דבר כל אחד בוחר לעצמו את ציוד ההגברה הרלבנטי לפי סוג השימוש שאותו הוא יבצע בצורה ארעית או קבועה. יש בעלי עסקים שיבצעו אירוע ויהיו אחראים על האספקה של ציוד הגברה לאותו אירוע, ויש אחרים שעורכים אירוע פרטי לעצמם מבלי לקבל תשלום כל שהוא עבור כל הטרחה. כאן כל אחד צריך לערוך את השיקול לגבי השכרה או רכישה, ולאחר מכן להבין כי לא מדובר ברכישה של המותג הכי נחשב, כי אם לעבור על פני ציוד ההגברה שקיים בחנות מקצועית, ושם לבחון את איכות הצליל בשיא העוצמה, ולוודא כי לא רוכשים ציוד הגברה שאינו מתאים למקום שבו רוצים לבצע את השימוש מבחינת הגודל שלו ושל כמות הקהל שתגיע לשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *