נכון להיום ניתן לומר בבירור כי כולם רוכשים בידוריות, ומי שאין לו סוג כזה או אחרת של בידורית רוכש לעצמו רמקול נייד. התחום של המוזיקה התפתח עד מאוד וכל אחד לרכוש לעצמו בידורית שבראש ובראשונה הגיעה ארצה כדי להפיץ את האפשרות של השמעת מוזיקה לצד האפשרות של שירה. קוראים לזה קריוקי, וזה מזמן כבר טרנד שכבש את כל המדינה. מה ההבדל בין בידורית לבין רמקול נייד אחר? שבידורית היא כזו שבאה עם האפשרות של שליטה במיקרופון המצורף, והיא נועדה להשמעה של שירים ואם חושבי על זה לרגע קט, שירה והשם של הבידורית מגיע מהמילה בידור, לבדר.

הספק עבודה

כמה חזק יהיה ניתן להשמיע את המוזיקה שאותו מחברים אל הבידורית זו בדרך כלל השאלה שעומדת לפני כל רכישה של בידורית, ועד כמה שהיא חשובה, היא לא העיקר. זה חשוב להבין כי לא תמיד יותר חזק משמע יותר טוב, וגם אם צריכים בידורית שמגיעה עם הספק גבוה, יש לשים לב שהיא רלבנטית אל כמות האנשים ואל הגודל של המקום שבו רוצים להפעיל אותה. אם זו בידורית שנועדה למרפסת של הבית לשמיעה של מוזיקה בחברותא, לא צריכים הספק אדיר שיפריע את מנוחת השכנים, ואם מדובר בשימוש מקצועי, זה חשוב מאוד לוודא את איכות הסאונד ולא רק את עוצמת הצליל.

אפשרות ניוד

כשמרימים בידורית שמשקלה קילו אחד, זו לא בעיה גדולה לשאת אותה לכל מקום, אבל כשצריכים להרים בידורית שהמשקל שלה הוא 18 קילו, היא כבר כזו שתרצו כי תגיע עם אפשרות של ניוד פשוטה. עבור הדגמים הגדולים ובעיקר עבורם יש את הגלגלים(טרולי) שנחשבים לתוסף שמעלה את סף הנוחיות לגלגול מהיר של הבידורית לכל יעד בצורה קלה.

מה החבילה כוללת

אין אדם שלא בודק מה הוא מקבל תמורת המחיר שאותו הוא משלם, וגם כאן הדבר נכון לבחינה פרטנית. דגמים רבים של בידורית מגיעים עם מיקרופון אחד או אפילו ארבעה, אפשרויות חיבור מוזיקה מגוונות ותכונות שהופכות את הבידורית למערכת סאונד משוכללת וטובה. בדיקה של מפרט לצד מחיר, תעשה את הבחירה יותר נכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *