אם אינכם מעודכנים, היום קל מתמיד לקנות רכב חדש, וזאת בזכות מסלולי מימון רכב שמציעות סוכנויות הרכב, הכוללות תשלומים נוחים ואפילו אפשרות לקחת 100 אחוז מימון לרכב ללא מקדמה. אז כל רכב שתצטרכו – רכב מסחרי, רכב פרטי, רכב שטח, רכב ספורט ואפילו רכב יוקרה ורכבי מנהלים – אפשר למצוא מסלולי מימון לכל רכב שמתאים לצרכים שלכם, כמובן בהתאם ליכולת שלכם לעמוד במסלולי המימון שתקחו.

רכב חדש – מאיפה כדאי לחפש מימון?

אין ספק שהיום לקנות רכב חדש זה לא מה שהיה פעם. פעם זה לא היה כל כך קל – וזאת יזכרו רובנו ומי שלא וכנראה נמצא בגיל צעיר, מוזמן לשאול את הוריו איך זה היה פעם לקנות רכב חדש, פריווילגיה לחתך אוכלוסייה מסוים בלבד. אך היום כאמור אנשים יכולים לקחת מימון לרכב – אם זה מהבנק, בתי מימון פרטי או סוכנויות הרכב – רק תבחרו.

אז למה בעצם כדאי לקחת מימון דווקא מסוכנויות הרכב? לא חסרות סיבות. הסיבה העיקרית היא שאתם עושים עסקה שהיא IN-HOUSE ובכך אתם יכולים להיות בטוחים שסוכנות הרכב תלך לקראתכם ככל האפשר כי האינטרס שלה הוא שתקנו רכב ושתצאו מרוצים עם חיוך. בנוסף עם מימון הרכב אתם מקבלים פינוקים שלא תקבלו במקומות אחרים ויכולים להיות בטוחים שמישהו דואג לכם – ולא סתם נותן לכם מימון.

רכב חדש – מה צריך לבדוק בעסקה

כשפונים לסוכנויות לקבל מימון לרכב יש לשים לב לגובה הריבית שתשלמו, לכמות פריסת התשלומים והאם הם נותנים לכם מספיק מימון ביחס לסכום שאיתו אתם מגיעים. אם למשל אין לכם יכולת לשלם מקדמה – כדאי שתחפשו סוכנות רכיב שמציעה מימון מלא לרכב. אם אתם כן יכולים לשלם מקדמה – אז כדאי לקחת מימון עם המקדמה, על מנת להוריד מעלות הריבית שתשלמו בסך הכל על עסקת המימון.

רכב חדש – קונים רק בניו קאר ליס

איזה רכב אתם צריכים? הכל נמצא בניו קאר ליס עם שירות וחיוך ללא תחרות. בניו קאר ליס תמצאו רק רכבים חדשים מהיבואן וכל אלה עם תנאי המימון המעולים שלנו, שיהפכו לכם את החיים לקלים וגם יעזרו לכם להגשים את החלום של לקנות את רכב חלומותיכם. בנוסף בניו קאר ליס אנו נותנים ייעוץ מקצועי לרכבים ונשמח להתאים לכם את הרכב הבא שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *