אם אינכם מכירים – הגיע הזמן שתכירו – רכב חדש 0 קילומטר. זה לא סתם ביטוי, זאת מהפכה של ממש. מה זה אומר אתם שואלים? למעשה מדובר ברכב שהוא חדש לגמרי, שלא היה דקה על הכביש. טוב אולי בזמן השינוע מהמשאית אל סוכנות הרכב.

עם מצבו החדש והנוצץ של הרכב מגיע גם תג מחיר שהוא לא פחות ממהפכני – עד עשרות אחוזים פחות מאותו רכב באותו מצב בדיוק אצל היבואן. עם כל הנתונים האלה לא נשאר יותר מדי מקום למחשבה – רכב חדש קונים רק בסוכנות רכב שמציעה רכב חדש 0 קילומטר.

רכב חדש 0 קילומטר – למה כדאי לכם בכלל רכב חדש

רכב חדש טומן בתוכו יתרונות משמעותיים מאשר רכב ישן. קודם כל בטיחות. רכבים חדשים מגיעים עם מערכות הבטיחות המתקדמות והמעודכנות ביותר – המתעדכנות משנה לשנה וכמו שאתם יודעים על בטיחות אסור להתפשר ולא רק כשקונים רכב משפחה. בנוסף, רכב חדש מציע חווית נסיעה שהיא הרבה יותר טובה – בדרך כלל מערכות המולטימדיה יהיו מהמתקדמות ביותר שזה כולל מסכים, רמקולים טובים יותר, ושליטה מתקדמת על המולטימדיה.

לבסוף, עם רכב חדש אתם יכולים לדעת שאתם תהיו בראש שקט – רכבים חדשים הם אמינים הרבה יותר מרכבים ישנים ולמעשה אתם יכולים להיות בטוחים שתבקרו את המוסך הרבה פחות מאשר אם תקנו רכב חדש – וגם אם כן, רכבים חדשים מגיעים עם אחריות של בדרך כלל 3 שנים כך שאין לכם מה לדאוג.

רכב חדש 0 קילומטר – סוד הקסם

איך יכול להיות שזה קורה, אתם שואלים? למעשה חברות ליסינג קונות את הרכבים ישירות מהיבואן והן בעצם הבעלים הראשון של הרכב, כאשר אתם קונים את הרכב מחברת הליסינג אתם הבעלים השניים, אבל למעשה חוץ מעניין הבעלות מדובר פה ברכב חדש מהניילונים והמשמעות העיקרית של הרכישה הזאת היא שאתם נהנים מרכב חדש לחלוטין במחיר משמעותית הרבה יותר נמוך מאשר אצל היבואן.

רכב חדש 0 קילומטר – צרכנות נבונה

לקנות רכב חדש 0 קילומטר מחברת ליסינג זוהי צרכנות נבונה. אין סיבה שתוציאו הרבה יותר כסף על אותו מוצר בדיוק. לא משנה איזה סוג רכב אתם מעוניינים לקנות, אפשר למצוא הכל בעסקאות רכב 0 קילומטר, בין היתר רכבים מסחריים, רכבי יוקרה, רכבים משפחתיים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *