כאשר אתם מחפשים רכב, יש לכם כמה אופציות – אבל בדרך כלל העיקריות הן לרכוש יד שנייה מפרטי / ליסינג, או לקנות רכב חדש 0 ק”מ. כמובן שהאופציה השניה היא עדיפה, כי מי בעצם לא רוצה רכב חדש? אך זוהי גם האופציה היקרה ביותר. דווקא עם אפשרות מימון רכב זוהי אופציה שהיא אפשרית בהחלט כמעט לכולם ואפילו עדיפה.

רכב חדש 0 קילומטר – כאן ועכשיו

מעוניינים לקנות רכב חדש? אל תתנו לחלום להיות כל כך רחוק ממכם. נכון שמחירי הרכבים החדשים בארץ הם גבוהים יותר מאצל חברינו במדינות אחרות, אך אתם יכולים לעשות את זה, אתם יכולים לקנות רכב חדשבעזרת מימון רכב כל אחד יכול לקנות רכב חדש 0 ק”מ. הנוסחא היא פשוטה – סוכנות הרכב מממנת לכם את הקנייה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחזיר את סכום המימון חודש בחודשו במשך 3 שנים, בתוספת ריבית שהיא נתון המשתנה מסוכנות לסוכנות.

רכב חדש 0 ק”מ – איך זה עובד

למעשה, יש סוכנויות רכב שעובדות ישירות עם יבואני הרכבים ומציעים לכם רכב חדש מהיבואן אך עם תנאי תשלום של סוכנות רכב – שזאת אומרת תנאי תשלום אופטימליים שמבוססים על הרצון שהלקוח תמיד יהיה מרוצה ושיצא עם חווית קנייה טובה. לכן אם אתם מחפשים רכב חדש 0 קילומטר, בידקו אם סוכנות הרכב שאליה אתם הולכים עובדת עם היבואן הרשמי – אם כן, אפשר לעשות פה אחלה עסקה – רכב חדש נוצץ מהניילונים בעסקת תשלומים מעולה.
מבולבלים? אל תהיו – אלפי ישראלים כבר יודעים שרכבים חדשים 0 ק”מ קונים במימון רכב.

רכב חדש 0 ק”מ – האפשרות הכי טובה

לסיכום, דווקא בשנים האחרונות עסקאות המבוססות על מימון רכב הן יותר ויותר פופולאריות וכתוצאה ניתן לראות על הכביש הרבה יותר רכבים חדשים בימינו וזוהי בשורה משמחת מאחר ויותר ויותר אנשים זוכים להנות מרכבים חדשים ובטיחותיים, עם מערכות הטכנולוגיה ומולטימדיה שהן המילה האחרונה בעולם הרכב. בניו קאר ליס, הלקוחות שלנו הם במקום הראשון ובמהלך השנים הקמנו מערכת מימון רכב מהפכנית שעוזרת לכל אחד – בכל רמת כיס – להתחדש ברכב חדש 0 ק”מ מהניילונים, אם זה רכב מסחרי חדש, רכב פרטי חדש, רכב מנהלים חדש או רכב ספורט חדש – נשמח לעזור לכם לבחור את הרכב הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *