אתם מחפשים להוסיף מגע של חמימות ויוקרה לחדר האמבטיה שלכם? ארונות עץ הם הדרך המושלמת לעשות בדיוק את זה.

ארון אמבטיה מעץ יכול לספק גם סגנון וגם יעי לותבכל עיצוב חדר אמבטיה, לא משנה מה הצרכים שלכם. ארונות כאלו מגיעים במגוון סגנונות וגדלים כך שתוכלו למצוא את האחד המושלם לחלל האמבטיה שלכם. בפוסט הבא, נסקור כמה טיפים לבחירת ארון אמבטיה מעץ המתאים ביותר לחדר האמבטיה שלכם.

קודם כל – גודל

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא הגודל. מדדו את חלל האמבטיה שלכם בזהירות כדי שתוכלו לבחור ארון שמתאים מבחינת מידות בצורה מושלמת מבלי לתפוס יותר מדי מקום. זכרו, גדול יותר הוא לא בהכרח טוב יותר – הכל תלוי בכמה אחסון אתם צריכים, אבל באופן כללי אנחנו ממליצים ללכת על מינימליזם בשביל לשחרר את החלל שלכם שיהיה כמה שיותר נקי וחופשי.

סוג העץ ממנו הארון בנוי

לאחר מכן, חשבו איזה סוג של עץ יעבוד הכי טוב בחדר האמבטיה שלכם. לעצים שונים יש גימורים ומראה שונים – מעץ אלון מסורתי ועד במבוק מודרני שיש לו המון יתרונות – אז תבחרו משהו שמתאים לאסתטיקה הכללית שלכם. עליכם לשקול גם תכונות אחרות כגון עמידות המשטחים שיכולים לעזור לשמור על מראה ארונות אמבטיה שלכם בצורה מיטבית גם בשימוש תכוף.

צפו בטיפים לאחסון DIY בחדר האמבטיה שלכם:

נוחות השימוש

גורם חשוב נוסף הוא נוחות השימוש. בחרו ארון עם מדפים או מגירות מתכווננים כך שניתן להזיז אותם בקלות בעת הצורך; ווים שימושיים גם אם יש צורך בתליית מגבות או פריטים אחרים. בנוסף, שימו לב לארונות עם דלתות סגירה עצמית אשר לא ייסגרו ויעשו רעש לא נעים.

בטיחות

לבסוף, אל תשכח את הבטיחות! ודא שכל ארון עץ שאתם קונה אושר על ידי גוף מתאים כגון ועדת היערות או FSC (Forest Stewardship Council) כדי להבטיח שעץ נלקח באחריות ונבנה תוך שימוש בחומרים העומדים בסטנדרטים גבוהים של בטיחות ובקרת איכות.

לסיכום

ארונות אמבטיה מעץ הם דבר עולה ופופולארי בתחום עיצוב חללי האמבטיה, לכן מומלץ ביותר לשקול אותם אם אתם רוצים לרענן את חדר האמבטיה שלכם, ובעיקר אם אתם אוהבים עיצובים קלאסיים וכפריים כי אין תחליף בסופו של דבר למראה ולמגע של עץ! על ידי ביצוע הטיפים שנתנו לכם בפוסט הנ”ל, בעת בחירת ארון עץ עבור חדר האמבטיה שלכם, אתם אמורים להיות מסוגל למצוא את הארון שנראה נהדר ועדיין פרקטי מספיק כדי לענות על כל צרכי האחסון שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *