שלבי רכישה

שלבי רכישה בניו קאר ליס הינם שלבים המוצגים ללקוח בצורה ברורה וחדה אשר משקפת את קניית הרכב בצורה פרטנית אך פשוטה ביותר! אצלנו לא תמצאו אותיות קטנות שיקשרו את רגליכם לאחר רכישת הרכב! ניו קאר ליס נותנת יחס אישי וחם לכל לקוחותיה- קניה בטוחה בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח.

שלבי רכישה – “ניו קאר ליס”

ייעוץ והכוונה

כעת עומדת בפניכם משימה לא פשוטה, לבחור איזה רכב מתאים עבורכם / עבור העסק שלכם. בין אם מדובר במשפחתית, מסחרית או כל רכב אחר, נציגינו יעמדו לשירותכם ויכוונו אתכם למציאת הרכב המתאים ביותר עבורכם, תוכלו לקבל הסבר מפורט אודות תוספות / רמות גימור / אביזרים נלווים וכו’, ברשותכם קטלוג רכבים אשר ייסע לכם לקבל את ההחלטה הסופית/

עד 100% מימון לרכב

חברת ניו קאר ליס הינה חברה המתמחה במתן פתרונות מימון לרכישת רכב חדש בשיטת 100% מימון לרכב ללא תשלום מקדמה. אנו מודעים לזה שלא כל אדם יכול להרשות לעצמו לנסוע ברכב חדש, לצורך זה פיתחה החברה שיטה חדשה ומהפכנית המאפשרת לכל אדם לנסוע ברכב חדש בהחזר חודשי נמוך שמותאם על פי יכולותיו.

תוכנית זו מציע לך הרבה יותר מ-100% מימון לרכב, אצלנו משלמים החזר חודשי נמוך בתקופה של 36 חודשים שזה החלק היחסי של הרכב. בתום התקופה ניתן לחזור לרכישה חוזרת ולהתחדש ברכב חדש במחיר מחירון על הרכב הישן או לחילופין מיחזור יתרת ההלוואה עד 60 ת”ש נוספים, כמה שנוח לך.

קבלת הרכב החדש

לאחר שבחרנו את הרכב המושלם עבורך ואת תוכנית המימון המותאמת והנוחה בשבילך נותר לאחל דרך צלחה בכבישים ונסיעה בטוחה ומוגנת.
זמן המתנה לקבלת רכב חדש מיום חתימה על העסקה הינו עד 14 ימי עסקים (בכפוף לבדיקת מלאי לפני הזמנה: צבע, רמת גימור).
ניו קאר ליס מברכת את לקוחותיה, נשמח לתת שירות גם בהמשך הדרך!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *